zaterdag 26 oktober 2013

about me tag

Hooi allemaal
dit is mijn eerste artikel en daarom doe ik de about me tag zodat jullie wat meer komen te weten over mij xx.



1.  Heb je een tweede naam? 
Nee ik heb geen tweede naam maar wel gewoon bijnamen met me familie en vrienden

2. Wat is je favoriete vak op school?
Engels zonder twijfel omdat ik het een super leuke taal vind en ik nog heel graag naar Londen wil gaan.

3. Wat is je favoriete drinken?
Ik heb er heel veel waaronder 
  • Arizona
  • Coca Cola(alle smaken)
  • Fanta (ook alle smaken)
  • Starbucks
4. Wat is je favoriete liedje?
Dit is echt een moeilijke want ik luister heel veel liedjes maar hier een paar liedjes die ik luister

  • Baby i van Ariana Grande
  • Locked out of heaven van Bridget Mendler
  • Wrecking Ball van Miley Cyrus
  • Treasure van Bruno Mars 
  • Roar van Katy Perry
  • Stars Dance(album) van Selena Gomez
5. Wat is je favoriete kleur?
Ik vind alle kleurtjes wel mooi 









6. Wat is je favoriete winkel?
Ik heb niet 1 favo winkel dus hier weer een lijstje
  • H&M
  • Tally Weijl
  • Primark
  • Brandy Melville
  • Urban Outfitters
  • New Yorker
  • C&A
 7. Heb je broers of zussen?
Ja ik heb 1 broertje en 1 zusje

8.  Welke telefoon heb je?
Ik heb een LG optimus x2 ofzo
maar ik krijg binnenkort een nieuwe :D

9. Pc of Mac
Zelf heb ik gewoon een pc maar ik weet wel hoe het werkt met en Mac dus ik vind ze allebei wel goed, maar als ik echt moest kiezen zou ik een Mac kiezen.




10. Wat is je lievelingsdier?
hier weer een lijstje want ik vind veel dieren leuk:)
  • olifant
  • aap
  • giraffe
  • ijsbeer
  • panda
  • leeuw/tijger

Dit was de about me tag ik heb wat vragen weggelaten en erbij gedaan .
Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en tot de volgende keer

x ishika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten