zaterdag 30 november 2013

Sweater Weather tag

hooi allemaal
Vandaag ga ik de Sweater Weather tag doen
Dit is een tag die over de herfst/winter gaat dus veel plezier:)
















1.Wat is je favoriete geurkaars?
Ik vind de geurkaarsen van Yankee Candle wel lekker en mijn favoriet voor de herfst is Gingerbread.

2.Koffie,thee of warme chocolademelk?
Starbucks zonder twijfel ,maar chocolademelk is ook lekker.

3.Wat is je leukste herfst herinnering?
 Met me vriendin een dag ging shoppen en het was een superleuke dag.

4.Welke make-up trend raad je aan: Donkere lippen of Winged eyeliner? Ik vind het allebei wel mooi ,maar het ligt er maar net aan wat jij mooi vindt.



5.Wat voor schoenen draag je graag in de herfst?
Mijn Uggs echt all time favorite!

6.Wat is je must have nagellak voor de herfst?
Ik vind van Catrice 25 Robert's Red Ford een hele mooie bordeaux kleur

7.Muts of sjaal?
Allebei want mutsen en beanies zijn nu helemaal hip en houden je hoofd ook nog eens lekker warm
En een sjaal omdat dat ook gewon heel warm is en ik hou heel erg van sjaals die zo groot rond zijn en je dan 2 (of 3) keer om je heen kan doen.

8.Wat is je favoriete eten tijdens de feestdagen?
Ik heb niet echt een favoriet gerecht, maar met kerst gaan we altijd gourmetten :)

9.Leggings of skinny jeans?
Skinny jeans vindt ik wel goed zitten en leggings zijn lekker comfortabel dus allebei.

10.Wat is je meest gedragen sweater?
Dat zijn er twee.
Eentje met YOLO in het donkergrijs.

                                En eentje met Brooklyn USA Athletics 96



















Nou dat was de Sweater Weather tag alweer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten