donderdag 5 december 2013

favorites November

Hooi mensen
Vandaag ga ik een paar van mijn favorieten van de maand November laten zien.





                     Samsung Galaxy s4 mini
Dit is mijn nieuwe telefoon en ik vind hem gewoon heel fijn.
En nu kan ik ook filmpjes en foto's met een goeie camera even maken.
Ookal heb ik hem vandaag op pakjesavond gekregen,doe ik hem toch bij mijn favorieten.




                    Arizona tea
Arizona vind ik gewoon heel lekker en ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer drink.
Gewone thee vind ik ook heel lekker maar ik neem steeds vaker Arizona.



                  Ben & Jerry's ijs
 Ookal gaan we koudere maanden in, ik hou altijd van ijs.
En vooral die van Ben & Jerry's.


                Yankee Candle Gingerbread
Zoals jullie in mijn Sweater Weather tag al konden lezen dat k deze kaars al lekker vond ruiken zet ik hem toch nog even in mijn favorieten.
Ik steek hem gewoon steeds vaker aan, en de geur is gewoon verukkelijk.




Dit waren mijn favorieten van de maand.
Ik weet dat het een heel kort artikel is maar die van de maand December is misschien in een filmpje.
Nou doei xx ishika

                 



                  

                   






Geen opmerkingen:

Een reactie posten